4 oktober 2015

Sminktips?

Hej!
I inlägget Ellimacs=WOW! så skrev jag ju lite om YouTube-kanalen ellimacs sfx makeup, och jag tipsar den fortfarande!
I alla fall så blev jag så pass inspirerad av alla makeuptutorials och halloweensminkningar att jag funderar på att testa på någon av halloweensminkningarna. Som sagt älskar jag verkligen halloween!
I alla fall, jag har kollat på ganska många videos av Ellimacs nu, så jag märker ju hur oförberedd jag är på det här.

Därför frågar jag er!

I nästan (okej, alla) alla videos som Ellimacs har gjort så använder de flytande latex och/eller fakeblod.
Har ni något bra tips på var och hur man kan köpa latex och fakeblod? 
Jag har kollat in Partykungen.se och har hittat både latex och fakeblod med bra omdömen, men jag skulle gärna vilja bli lite mer säker på kvalitén m.m. Blir såå tacksam för alla tips!

YouTube: Alva Svensson 

Senaste kommentarer:
http://ttilles.se



/TFG
I den här fantastiska tutorialen använder Ellimacs både latex och fakeblod. 
                                                           Bilden är från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!