3 oktober 2015

Ellimacs = WOW!

Hejhej!

Igår satt jag med YouTube som vanligt, letade efter bra klipp m.m. Jag sökte på "halloween makeup", det är ju halloween snart och så. Och det är ju så kul att se alla fantastiska sminkningar!
Första videon som kom upp hette Killer Snail. Och jag tänkte bara - Hur kan de lyckas med en sådan?

För bilden som kom upp var HELT sjuk. Och då menar jag helt fantastiskt förbannat underbart sjuk.

Man såg inte ens att det fanns ett ansikte under sminket! Heeeeelt sjukt!!!

Jag är ganska känslig för både sniglar och blod, och den bilden såg inte ut att vara perfekt för mig. Men jag är ju också så nyfiken! Så jag tog mod till mig och klickade på den.

Resultat: ny prenumeration!

Jag tittade på videon, och den var helt fantastisk. Att folk kan vara så duktiga! Jag tittade in kanalen, som tydligen hette ellimacs sfx makeup och jag är helt kär i den kanalen.
Så fruktansvärt bra!

Så därför tänkte jag visa Killer Snail-videon plus två andra. OBS! I början på den som kommer i mitten är det väldigt otäckt om man är känslig - jag var tvunget att blunda - så spola fram lite!

 









Så, hoppas att ni inte drömmer mardrömmar nu. Sminkningarna ser helt omöjliga ut, men när man tittar är det hur enkelt som helst! De har hur många sminktutorials som helst, så kolla in Ellimacs!

Gillade de videorna? Eller har du en annan fantastisk makeup-kanal att tipsa? Tveka inte att kommentera!

YouTube: Alva Svensson 

Senaste kommentarer:
http://ttilles.se



/TFG
ellimacs sfx makeup


1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillade vår youtube-kanal Alva! �� Hoppas att det inte var alltför skrämmande. Må gott och ha en trevlig halloween ��

    SvaraRadera

Skriv gärna kommentarer! Vi blir glada av allt utom hat som vi rapporterar genast. Tack!